Marketingové nástroje, na které nesmíte v roce 2022 zapomenout

Marketingové nástroje, na které nesmíte v roce 2022 zapomenout

Marketing je nedílnou součástí úspěšného podnikání. Stále se vyvíjí nové a nové způsoby, jak oslovit zákazníky. Na které nástroje se v současné době nejvíce zaměřit? Buďte úspěšní v roce 2022.

PPC reklama je měřitelná a přinese vám jasné konverze

Dřív se platilo reklamní agentuře za to, že nám vytvoří reklamu. Bylo přitom jedno, zda nám přinese vůbec nějakého klienta či nikoho. Dnes je naštěstí situace jiná. PPC agentura v Praze se zaměřuje na kampaně, které jsou přesně měřitelné. Vždy tak víte, jakou výkonnost daná kampaň měla. Kolik vám přinesla klientů a kolik lidí zajímal daný odkaz na vaše webové stránky. Specialisté na online marketing tak pomohou i vám nastavit reklamní kampaně, které budou fungovat. Platíte jen za proklik vašich klientů na vaše stránky. Reklamní agentura se tedy musí skutečně snažit, aby byla kampaň úspěšná.

Sociální sítě jsou stále potřebné

I když již největší boom přešel, stále je potřeba investovat peníze do vlastních sociálních sítí a kampaní na nich. Když budete tvořit dostatečně zajímavý obsah, který si lidé budou mezi sebou snadno sdílet, nemusíte si žádné kampaně na sociálních sítích platit. Vytvořte hru, zajímavá videa, fotografie, pište přínosné články na váš blog, který bude následně zajímat vaši cílovou skupinu ještě více. Sdílejte obsah a požádejte o sdílení také vaše klienty.

Notifikace nahradily e-maily

E-mailingové kampaně přinášejí stále méně konverzí. Je to dáno přirozenou proměnou společnosti. Dnes si již nikdo nepřeje mít svou osobní schránku zahlcenou reklamními sděleními, které jsou naprosto nerelevantní. Místo toho je lepší jednou týdně klientům nabídnout zajímavé notifikace. Slevové kupóny. Aktuální nabídku. Jasné instrukce, jak uplatnit časově omezenou nabídku. Krátká zpráva, ve které je vše. Stačí se klientům připomenout. Notifikace se zákazníkům zobrazují přímo na jejich přístroji, bez nutnosti si otevírat elektronickou poštu.

Máte vše v pořádku a jdete s dobou?